Zon, Zee, strand en niksen - Reisverslag uit Ko Samet, Thailand van Karin Vré - WaarBenJij.nu Zon, Zee, strand en niksen - Reisverslag uit Ko Samet, Thailand van Karin Vré - WaarBenJij.nu

Zon, Zee, strand en niksen

Door: JCC

Blijf op de hoogte en volg Karin

15 Februari 2011 | Thailand, Ko Samet

Hoewel vandaag de zon zich niet echt wil laten zien blijft het heerlijk vertoeven op een eiland met witte stranden, blauwe zee en coole cocktails :-)
Zondag ben ik hier aan gekomen en mijn plan is om hier tot vrijdag te blijven. Even vankantie tijdens het reizen :-) Overdag is het hier liggen in de zon, beetje zwemmen, Thaise masage, pedicure, lekkere hapjes eten, lezen, Ipod in en kijken. Savonds zijn er allerlij strand (hoe kan het ook anders) feesten. Gister met Valentijnsdag waren er grote harten in het strand gemaakt gevuld met vuurpotten en was er een show met vuur en vuurwerk. Samen met Judith uit Amersfoort zijn we wezen kijken en hebben we mee gedaan aan touwtrekken en gewonnen :-) Je werd beschilderd met lichtgevende verf, hartjes natuurlijk en gedanst. Daarna zijn we naar een Reggie bar geweest waar een bandje stond te spelen. Achter deze band waren 2 deuren voor de WC. 1 voor de mannen en 1 voor de vrouwen. Judith kwam terug van de WC en zei dat ik ook moest gaan om te kijken wat daar achter die deur zat. Je kwam in een andere kroeg en meteen in een heel ander sfeertje, heel bizar. Toen waren we natuurlijk wel nieuwsgierig wat er achter deur nr. 2 zat. Geen gemaar gewoon kijken, en toen kwamen we in een echte Karaoke bar vol met Thaise mensen die een verjaardag aan het vieren waren. We werden uitgenodigd om te blijven en om natuurlijk mee te zingen. Werkelijk heel bizar hoe dat feest viert, misschien toch iets voor Nederland, Na het drijven in een tube in het Spaarne, chillen en karaoke :-) Helaas heb ik geen geluidsopname maar de foto's houden jullie tegoed.

De groetjes vanaf een eilandtoetsenbord.

  • 15 Februari 2011 - 12:44

    Caroline:

    Vooral die zon. Nee, vooral die zee. Nee, toch dat strand. Of nee, dat niksen!
    Ik ga maar eens kijken wat er hier achter de wc-deur zit... Misschien kan ik nog even een deuntje galmen in onze eigen Karaoke-plee?

  • 15 Februari 2011 - 20:02

    Linda:

    helemaal super leuk, zie je snel weer x mij

  • 16 Februari 2011 - 11:39

    Ellen:

    Hey Lieve Karin

    Wat is het toch super om te lezen wat je allemaal doet,en ziet!!!
    Ik vind je echt stoer!!!
    Ik hoop dat als je terug bent,we snel ff aan de koffie kunnen,ben benieuwd naar alles,en ook is mijn arm inmiddels af,daar ben jij dan vast weer benieuwd naar!!
    Geniet, en een hele dikke kus!!

    Ellen xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 26 Dec. 2010
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 43526

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 11 Maart 2015

Vietnam, here we come !!

03 Mei 2013 - 02 Juni 2013

28 day's in the US of A

11 Januari 2011 - 20 Februari 2011

Azietrip

Landen bezocht: