Ziek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karin Vré - WaarBenJij.nu Ziek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Karin Vré - WaarBenJij.nu

Ziek

Door: JCC

Blijf op de hoogte en volg Karin

08 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Vakantie, eindelijk is het dan zo ver, ik ga op vakantie, hoi, hoi, hoi.
Klein probleempje met de voorbereidingen.........ik ben ziek !!
Dat is voor het in orde maken van de laatste dingen, het huis netjes achter laten en de voorrad aan vullen zodat Sanne niet van de honger om komt niet echt prettig !!
Vanmorgen wel boodschappen gedaan om daarna weer met antigrippine en een kop thee op de bank te kruipen. Wat voel ik me beroerd, alles doet pijn, m'n hoofd, keel, spierpijn en ik heb het koud. Conclusie, griep !!!
Positieve kant hiervan is dat ik tijdens mijn vakantie niet meer ziek wordt en dus optimaal kan genieten van mijn trip !
Voor vanavond lekker een pannetje kippensoep, das goed voor een ziek mens. Lekker op de bank, vroeg naar bed met...............natuurlijk antigrippine. Morgen hoop ik me weer iets beter te voelen, weet niet of ik dan ook nog naar het Panneland ga of de Brem. Dus al die mensen die ik heb laten weten, ik kom zondag of zo nog wel even langs........sorry.
Maandag ben ik weer genezen :-) en kan ik mijn tasje inpakken, een (voorlopig) laatste Hollandse pot eten en een laatste nachtje in mijn eigen bedje.
Voorlopig bied een toetsenbord het enige contact met jullie hier, dus laat van je lezen !!
grtjs, Karin

  • 09 Januari 2011 - 10:03

    Peter:

    Goed om te zien dat je alle digitale vaardigheden onder de knie hebt. Een vereiste voor de eigentijdse reiziger.
    Wat de voorbereiding betreft, je weet wat ze zeggen over een 'slechte generale'... Bijkomend voordeel is dat je naar een compleet andere wereld verhuist waar griep niet of nauwelijks voorkomt. Overigens wel weer heel veel andere enge ziektes. Maar met voldoende aardappelen en pindakaas in je rugzak zul je geen diarree krijgen.
    En Sanne zal echt niet omkomen van de honger, want die weet de Appie wel te vinden.
    Geniet van je Hollandse Pot in bed :)

  • 10 Januari 2011 - 18:15

    Inge:

    Hoop dat je inmiddels weer wat opgeknapt bent. Een voordeel: als je niet zo fit bent slaap je tenminste wel lekker in 't vliegtuig en is die lange vlucht zo voorbij ;-)
    Helaas wordt 't geen VIP-behandeling in de slurf, Kees kan jullie niet uit komen zwaaien omdat hij vrij is. Een geweldige reis toegewenst !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 26 Dec. 2010
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 43527

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 11 Maart 2015

Vietnam, here we come !!

03 Mei 2013 - 02 Juni 2013

28 day's in the US of A

11 Januari 2011 - 20 Februari 2011

Azietrip

Landen bezocht: