Pattaya, strand, zee en girls, girls, girls - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Karin Vré - WaarBenJij.nu Pattaya, strand, zee en girls, girls, girls - Reisverslag uit Pattaya, Thailand van Karin Vré - WaarBenJij.nu

Pattaya, strand, zee en girls, girls, girls

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

08 Maart 2015 | Thailand, Pattaya

Na 6 dagen strand liggen, zee dippen, bar hangen en streetfoot uitproberen zijn we nu op weg naar Bangkok. Alle vooroordelen die men heeft over Thailand zijn te vinden in Pattaya ! De eerste dag hadden we zo iets van,....................hmmmm, en dit 5 dagen lang !! ;-( Dit viel gelukkig mee en werd het eigenlijk alleen maar leuker. De eerste dag zijn we wezen slenteren en hebben we Walking Street bekeken. In de enen plaats heb je een Pub Street of een Backpackers Street en in Pattaya heb je Walking Street. De straat is een aaneen schakeling van tentjes waar je kan eten, drinken, massage , donkere clubs waar je entree voor moet betalen, tattoo shops en heel veel "meisjes"' !! Na een drankje ergens aan de zee kant te hebben gedronken en lek geprikt te zijn door de muggen hadden we het wel gezien en zijn we niet meer die kant op gegaan. De andere kant op bleek gezelliger te zijn. Je moet natuurlijk wel een beetje van mensen kijken houden. De humor "ligt" en strompelt hier op straat en dat maakt van het avondleven in Pattaya een grote voorstelling met in de hooftrol bejaarde westerse mannen en jongere Thaise vrouwen. Tenminste daar gaan wij van uit, dat het vrouwen zijn, bij sommige hadden we daar grote twijfels bij maar die zaten dan meestal alleen of in 'n groepje bij elkaar. De bijrollen zijn weg gelegd voor de verkopers die voorbij lopen met hun waar of voorbij rijden met hun eten, kleding en schoenen en natuurlijk het barpersoneel. Zo reed er een karretje voorbij met allemaal knuffels er op, grote en kleine. De dame had haar oog hier op laten vallen en begon der "'vriend"" er op te wijzen dat zo'n knuffel wel heel leuk is om te hebben. De "'vriend"' vond het waarschijnlijk wel een romantisch idee of dacht, waarom niet, m'n kleindochter vind die dingen ook leuk. Hij liep naar het karretje met de Thaise lady voor hem uit gehuppeld en wachten even tot zij de keus had gemaakt. Waarom iets kleins kiezen als er ook hele grote knuffels zijn !! De keuze viel op een grote beer, maar der "'vriend"' vond na het horen van de prijs dit niet zo een goed idee. De knuffel moest kleiner of eerder goedkoper. Na heel wat pruil lipjes en zielige blikken moest de Thaise lady toch genoegen nemen met een kleine knuffelpoes. Deze act duurde een aantal minuten waarna de Thaise lady ging zitten mokken aan hun tafeltje met der veels te kleine nieuwe knuffel. Der "vriend"' was duidelijk niet onder de indruk van dit gedrag, hij nam zijn plaats weer in aan het tafeltje en dronk rustig z'n biertje. Duidelijk en man die geleerd heeft van z'n kleindochter !! ;-) Dit soort "'acts" volgden zich de hele avond door op, van een (te) duur drankje tot wel of niet dansen en het kopen van eten, maar de uitkomst was altijd het zelfde. Wij hebben toch genoten van deze Pattaya voorstelling maar nu is voor ons het doek gevallen en gaan wij door naar de volgende voorstelling, Bangkok !!
Inmiddels gearriveerd in ons kamertje op 4 hoog waar het met de airco best uit te houden is en anders hebben we altijd nog het zwembad op het dak.

Groetjes van af een toetsenbord op Khoasan Road.

• 08 Maart 2015 - 08:36

Caroline:

Ach, het pittoreske Pattaya met zijn (of haar, dat is vaak een gok) straattheater!
    Goeie reis terug alvast, je duikt hier hopelijk zo de lente in!

• 08 Maart 2015 - 08:40

Karin De Vré:

Helaas de foto's laten even op zich wachten Vanavond nog maar eens proberen nu eerst, nu eerst de buurt verkennen en iets te eten scoren !!

• 08 Maart 2015 - 09:24

Linda:

jullie Pattaya over leeft in de zon terwijl ruud hier op zn buik door de modder gaat. Mudmasters was een groot succes. Met camera in de hand op de racefiets heb ik de groep gevolgd en het resultaat daarvan op facebook gezet. De hele groep heeft de finish gehaald. Super leuk om mee te maken en wat hadden we een lekker weer. Dat zonnetje is er vandaag ook nog en dus ga ik met 4 anderen die ik zo gek heb gekregen van stal uit over het strand naar parnassia en dan via t' wed naar kraantje lek en terug naar stal. Ben benieuwd of deze groep ook de eindstreep in Flame zijn tempo gaat halen.